Recent Posts

duminică, 13 februarie 2022

Supa de pui cu zdrente

 

Supa de pui cu zdrente

Eu am avut deja zeama de carne  pentru ca am folosit zeama in care am fiert puiul de la reteta Parizer de pui cu masline.

Ingrediente:

  • carne de pui cu os (spate) 
  • 2 morcovi
  • 1 ceapa
  • 1 bucata telina
  • 2 frunze de telina
  • 1 foaie de dafin
  • piper boabe
  • sare
  • 1 lingura legume deshidratate optional
  • 2 oua
  • 120 gr cascaval ras
  • patrunjel verde
Mod de preparare:
Spalam bine carnea de pui si o punem la fiert. Spumam cat este nevoie si adaugam legumele, foaia de dafin,frunzele de telina piperul si putina sare.Fierbem pana carnea si legumele sunt moi.
Daca avem o carne de tara mai tare fierbem mai mult inainte de a adauga legumele.
Cand legumele s-au inmuiat scurgem zeama printr-o sita. Putem pastra in zeama legumele care ne plac.
Batem intr-un castron ouale si adaugam cascavalul ras fin.
Punem zeama din nou la foc,adaugam legumele deshidratate daca folosim, o potrivim de sare si cand incepe sa clocoteasca dam drumul cu o furculita la bucatele mici din amstecul de ou si cascaval.Dupa ce am pus tot amestecul amestecam usor cu o furculita in vas pentru a desface amestecul in bucati mai mici.
Dam cateva clocote pentru ca oul sa fie coagulat,oprim focul si presarat patrunjel tocat fin. Acoperim cu un capac pentru 5 minute.
Servim supa fierbinte.


















Supa de pui cu zdrente

Supa de pui cu zdrente


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...