Recent Posts

miercuri, 8 iunie 2016

Macrou cu legume la cuptor

Macrou cu legume la cuptor




Macrou cu legume la cuptor

 Ador legumele, in special vinetele si dovlecelul, la fel de mult ca si pestele, asa ca am facut o combinatie si iata ce a iesit. Eu zic ca a iesit delicioasa.

Ingrediente pentru Macrou cu legume la cuptor:

  • 1 bucata macrou(mai mare )
  • 1 ceapa
  • 1 dovlecel
  • 1/2 vanata
  • 1/2 ardei gras rosu
  • 1 morcov
  • 3 rosii mari
  • sare
  • piper negru macinat
  • cimbru
  • 1 foaie de dafin
  • 1 catel de usturoi
  • 2 linguri ulei de masline
  • boia iute
  • patrunjel verde pentru decor

Mod de preparare pentru Macrou cu legume la cuptor:

 Curatam si spalam toate legumele.
Tocam ceapa julienne, morcovul rondele subtiri, ardeiul gras fasii, iar dovlecelul si vanata cuburi mai maricele. Usturoiul il tocam fin, iar rosiile le tocam cubulete mici.
In uleiul incins punem morcovul si ceapa, apoi, dupa ce incep sa se inmoaie, usturoiul, vanata, dovlecelul si ardeiul gras. Amestecam ocazional pana legumele se inmoaie usor, fara a-si pierde forma. Adaugam rosiile foaia de dafin, sare, piper , cimbrul , boiaua iute si lasam sa dea 2-3 clocote. Golim amestecul de legume intr-un vas termorezistent, iar deasupra asezam  bucatile de macrou, pe care le-am spalat bine in prealabil, le-am scurs si le-am dat cu sare. Dam tava la cuptor pana pestele se rumeneste 

usor si sosul se leaga. Servim mancarea calda cu patrunjel verde presarat deasupra.










Macrou cu legume la cuptor





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...