Recent Posts

luni, 23 mai 2016

Prajitura cu branza si capsuni

Prajitura cu branza si capsuni


Prajitura cu branza si capsuni

Doua weekenduri la rand am facut aceasta prajitura. Prima data nu am apucat sa pozez, a doua oara era cat pe ce sa ratez din nou, noroc ca am " furat" primul rand si l-am pus bine.

Ingrediente pentru Prajitura cu branza si capsuni: 

  • Blat:250 gr unt, 250 gr zahar, 250 gr faina, 2 linguri cacao, 5 oua, 1 plic zahar vanilat, un praf de sare, 1 lingurita praf de  copt

    • umplutura:750 gr branza proaspata,100 gr zahar, 1 plic zahar vanilat, 4 oua,200 gr smantana, 1 plic de budinca de vanilie
      • 500 gr capsuni

       Mod de preparare pentru Prajitura cu branza si capsuni:

    Intr-un castron mixam untul cu zaharul,un praf de sare,  apoi adaugam cate un ou, mixand  pana se incorporeaza bine. Cand am teriminat de pus toate ouale, cernem deasupra faina amestecata cu cacao si praf de copt. Omogenizam compozitia si o turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

    Pentru crema de branza punem intr-un castron branza scursa, zaharul, zaharul vanilat, ouale si mixam . Adaugam smantana, apoi praful de budinca. Turnam crema de branza peste blat.

    Spalam  capsunile, le scurgem bine, le taiem coditele, apoi le taiem felii si le asezam deasupra. Dam tava la cuptorul preincalzit , la foc mediu,aproximativ 45 de minute.(facem proba scobitorii-scobitoarea introdusa in centru trebuie sa iasa curata). Lasam prajitura sa se raceasca inainte de servire.

    Prajitura cu branza si capsuni

     


    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...