Recent Posts

sâmbătă, 19 martie 2016

Legume cu risoni

Legume cu risoni

Legume cu risoni


Zilele astea mi-am amintit de  tocana de legume a mamei. Asa ca am facut si eu o tocana mai moderna, am inlocuit orezul cu risoni, pastele mele preferate.

Ingrediente pentru Legume cu risoni:

  • 1 ceapa
  • 2 dovlecei
  • 1 vanata
  • 1/2 ardei gras rosu
  • 1 conserva ciuperci
  • 1 morcov
  • 1/2 conserva de rosii mixata
  • 50 gr risoni
  • sare
  • piper negru macinat
  • busuioc macinat
  • oregano macinat
  • 2 foi de dafin
  • 2 linguri ulei de masline

Mod de preparare pentru Legume cu risoni:

Tocam ceapa fin dupa ce am curatat-o sui am spalat-o.
Curatam covleceii si vanata de coaje si le taiem in cuburi mai mari.
Scurgem conserva de ciuperci.
Curatam morcovul si il taiem rondele subtiri.
Taiem ardeiul gras cubulete.
In uleiul incins punem rondelele de morcov si ceapa. Amestecam usor si lasam pana incep sa se inmoaie. Adaugam cubuletele de vanata si dovlecei, lasam cateva minute, amestecand usor, apoi adaugam conserva de ciuperci. Stingem cu apa calda cat sa acopere legumel si punem foile de dafin. Lasam sa fiarba 10 minute, apoi adaugam conserva de rosii, ardeiul gras, risoni, sare, piper, busuiocul si oregano. Lasam sa fiarba aproximativ 10 minute,  amestecand usor, ocazional, pana risoni absorb toata apa.
Servim atat cald, cat si rece.

Legume cu risoni


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...