Recent Posts

sâmbătă, 4 februarie 2017

Vinete cu fulgi de mei

Vinete cu fulgi de mei


Vinete cu fulgi de mei

Meiul este o cereala integrala care actioneaza benefic asupra sistemului digestiv, datorita aportului de enzime. Are proprietati alcaline, eliminand acidoza din organism. Contine  vitamina B, fortifica sistemul imunitar si echilibreaza nivelul de grasimi din sange. Inlesneste digestia si contribuie la scaderea in greutate.

Ingrediente:

  • 350 gr vinete  coapte si scurse
  • 200 gr iaurt natural
  • 90 gr fulgi de mei
  • 2 catei de usturoi
  • 3-4 linguri ulei de masline
  • sare
  • piper negru macinat

 

Mod de preparare:

Incalzim putin iaurtul  intr-o craticioara si punem fulgii de mei. Ii lasam 15  minute sa se umfle si sa se raceasca.Vinetele coapte si scurse le tocam si le frecam intr-un castron cu sare si uleiul de masline. Adaugam fulgii inmuiati, usturoiul pisat, piper negru. Omogenizam bine si pastram la rece pana in momentul servirii.
Vinete cu fulgi de mei

Vinete cu fulgi de mei
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...