Recent Posts

vineri, 12 septembrie 2014

Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz

Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz


Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz


Si iata ca a venit si timpul prunelor .Bogate in fitonutreienti ,fenoli,  vitamina C , prunele sunt un adevarat miracol pentru sanatate . Pe langa prunele consumate ca atarew , m-am gandit sa le aduc si  intr-un desert  sau mic dejun care mie imi place foarte mult  si pe care l-am incercat in mai multe variante , cu mere , cu visine si piersici .De data asta am vrut un desert de post asa ca  am modificat putin ingredientele .

Ingrediente pentru Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz :

  • 400 gr prune
  • 2 linguri zahar brun
  • 40 gr margarina
  • 100 gr fulgi de ovaz
  • scortisoara
  • 2 linguri nuci macinate

Mod de preparare pentru Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz :

 Amestecam intr-un castron fulgii de ovaz cu scortisoara si margarina topita .
Spalam prunele , le scoatem samburii si le rupem in jumatate . Punem prunele intr-un vas  , presaram deasupra fulgii de ovaz.
Dam forma la cuptor   pana se rumeneste .
Daca prunele sunt mai tari acoprim vasul mai intai cu o folie de aluminiu 15 minute pentru ca prunele sa se inmoaie bine .












Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz

Desert rapid cu prune si fulgi de ovaz

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...