Recent Posts

joi, 19 iunie 2014

Supa de mazare

Supa de mazare

Supa de mazare

 Acesta este calendarul  meu de  perete .
Da stiu , mi-am dat seama ca luna mai a cam trecut de vreo 2 saptamani , insa nu pot sa dau pagina asa usor , caci mi-a ramas gandul la aceasta supa . Asa ca trebuia sa o incerc . Am pastrat ideea in sine , mare parte din ingrediente , insa am schimbat putin  modul de preparare dupa gustul propriu.A iesit o supita delicioasa  .


Ingrediete pentru Supa de mazare:

  • 250 gr boabe de  mazare proaspata
  • 100 gr quinoa
  • 100 gr linte rosie
  • 1 lingura ulei de masline
  • 3 fire ceapa verde
  • sare
  • piper macinat
  • 1 lingurita zahar brun
  • otet de vin alb
  • o mana de menta proaspata
  • 200 gr sunculita slaba

Mod de preparare pentru Supa de mazare:

 Am curatat ceapa verde si am tocat-o , separat  partea verde de cea alba .
Am spalat bine quinoa si lintea  .
Pentru ca este prima data cand gatesc quinoa am pus-o la fiert separat , caci nu stiam cat de repede fierbe  .(a fiert destul de repede , cam la fel de repede ca si lintea rosie )
In uleiul de masline  incins  am pus la calit partea alba a cepei . Am lasat-o cateva minute , apoi am adaugat boabele de mazare  si le-am lasat cateva minute . Am acoperit cu apa si am lasat-o sa dea in clocot .Am adaugat lintea , sare , piper, zaharul si brun si otetul .Am lasat sa fiarba 15 minute .
Intre timp a fiert si quinoa (am 10 minute), pe care am scurs-o si am adaugat-o in supa impreuna cu parte verde  a cepelor si frunzele de menta tocate fin .
Am dat vasul jos .
Am servit supa  cu cubulete  de sunculita slaba . 








Supa de mazare



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...