Recent Posts

duminică, 12 ianuarie 2014

Tort delicios Dr Oetker si alte bunatati

Tort delicios Dr Oetker si alte bunatati

La Multi Ani   si bine v-am regasit in noul an .Am fost foarte ocupata in ultimul timp si nu am avut timp sa ma ocup de blog , dar iata ca in sfarsit mi-am facut timp si revin cu o noua postare .

Inainte de sarbatori Dr Oetker mi-a facut o mare surpriza  si mi-a trimit  cateva din minunatele lor produse , pe care oricum le folosesc de multa vreme si de care sunt foarte multumita  . 

Anul aceste , pentru ca timpul nu prea mi-a ingaduit , nu am reusit sa fac prea multe dulciuri , insa , totusi , am reusit sa fac cate ceva .

Sa incep , deci cu minunatul tort cu gem de visine  si Crema pentru prajituri  de la Dr . Oetker  . Nimic mai simplu...

Un blat pufos cu amidon Dr Oetker  ,un strat de dulceata de visine , dulce-acrisoara , apoi un strat de crema cu gust de cafea/brandy de la Dr Oetker  . Totul invelit in spuma-desert cu gust de frisca , ornat  cu inimioare de la dr Oetker .

Apoi a urmat o prajiturica  din albusurile ramase de la alte preparate si nuca de cocos  Dr Oetker .Cateva merisoare dulci-acrisoare , o glazura de ciocolata si fistic ....

O portie mare de Crinkles ( care , oricum nu a fost suficienta) , tavalite prin zaharul pudra de la Dr Oetker ...

Nelipsitul cozonac cu drojdia de la Dr Oetker

Si  sa nu uit , ca in ajun de Craciun am facut o prajiturica de post , delicioasa , cu cacao de la Dr Oetker

Bineinteles ca zaharul vanilinat , praful de copt si esentele nu imi lipsesc din nici un preparat , fiind preferatele mele . 

Si  nu pot incheia inainte de a va arata cea mai noua pasiune a mea :painea . Cu drojdia uscata de la Dr Oetker  am inceput sa fac de  curand paine de casa , pentru mine paine cu tarate  si seminte .

Asadar , in concluzie , va recomand , cu draga inima , produsele de la Dr Oetker pentru produse delicioase .

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce de bunatati!! Toate arata foarte bine si cred ca s-au evaporat repede de pe masa :)

Ecaterina Mihaela spunea...

Da , Paula , toate s-au evaporat .Acum ne luptam cu cantarul , caci cred ca s-a cam dereglat , a inceput sa arate cu cate 2 kg mai mult .

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...