Recent Posts

joi, 14 noiembrie 2013

Tort cu ganache de ciocolata alba si peltea de portocale

Tort cu ganache de ciocolata alba si peltea de portocale


Tort cu ganache de ciocolata alba si peltea de portocale

Ingrediente:

  • 3 oua mari
  • 40 gr unt topit
  • coaja si zeama de la o portocala
  • 75 gr zahar
  • 80 gr faina
  • 1-2 linguri lapte daca mai este nevoie -75 ml zeama de portocala
Aceste ingrediente ne sunt necesare pentru un blat  . Avem nevoie de 3 blaturi dreptunghiulare si  2 rotunde .
  •  crema :500 ml frisca , 200 ml ciocolata alba , 1/2 borcan peltea de portocale
  • decor:ciocolata alba rasa ,felii de portocale , menta

Mod de preparare :

 Acest tort este asemanator ca tehnica  cu tortul Good FOod  .

De fapt mi-a placut asa de mult acel tort incat mi-am dorit sa fac unul asemanator ceva mai mic .Asadar dupa tehnica precedenta am facut 3 blaturi coapte in forma dreptunghiulara , iar dintr-o portie am copt 2 blaturi rotunde pentru capac .

Mai intai am facut crema . Pentru crema punem ciocolata alba rupta bucati si frisca la foc mic si amestecam pana ciocolata se topeste . Avem grija sa nu fiarba . Lasam sa se raceasca la temperatura camerei , apoi o dam la frigider pentru cateva ore sau de seara pana dimineata . Despre peltea o sa  va spun intr-o alta postare . Puteti face peltea sau puteti folosi dulceata de portocale facuta in casa sau cumparata .
Am taiat marginile foilor dreptunghiulare , apoi am taiat foile pe jumatate in lungime .

Am uns foile cu crema , apoi cu pelteaua de portocale .









 Am rulat pe rand foile , una in continuarea celeilalte , lipind bine capetele cu  crema .Am continauat  pana am terminat foile dreptunghiulare .
Am rasturnat rulada , am pus deasupra  crema ,  peltea de portocale , apoi  un blat rotund . Daca este nevoie mai taiem din cercuri , in asa fel incat sa vina la acelasi nivel .Am intors rulada invers si am asezat-o  pe suport . Am pus si deasupra crema , peltea si cel de-al doilea blat rotund .
Am imbracat tortul in crema .
Am ornat cu felii de portocale , ciocolata rasa si menta .



Tort cu ganache de ciocolata alba si peltea de portocale
Tort cu ganache de ciocolata alba si peltea de portocale

3 comentarii:

Unknown spunea...

Delicios tort si frumos realizat!

Ecaterina Mihaela spunea...

Multumesc , Paula , a fost delicios !

Carmen S spunea...

Yummy, aroma de portocala , ciocolata ... sigur delicios

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...